Γκαρτζονίκας ΑΕΒΕ, Mercedes στα Ιωάννινα Γκαρτζονίκας ΑΕΒΕ, Mercedes στα Ιωάννινα Γκαρτζονίκας ΑΕΒΕ, Mercedes στα Ιωάννινα Γκαρτζονίκας ΑΕΒΕ, Mercedes στα Ιωάννινα
 
Η Honda στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκυο 2015
  • Παγκόσμια παρουσίαση του Clarity Fuel Cell
  • Νέα μοντέλα για την Ιαπωνική αγορά, ανάμεσα στα οποία το Civic Type R Ευρωπαϊκής παραγωγής
  • Νέες φιλοσοφίες παρουσιάζουν καινοτόμες λύσεις μετακίνησης

ΤΟΚΙΟ, Ιαπωνία, Νοέμβριος, 2015- Το Clarity Fuel Cell, το νέο υδρογονοκίνητο όχημα κυψελών καυσίμου της Honda πλαισιώθηκε από μοντέλα παραγωγής που έκαναν την επίσημη παρουσία τους στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκυο, ανάμεσα στα οποία το Ευρωπαϊκής παραγωγής Civic Type R , το Honda NSX, και το Odyssey Hybrid.

Μετά την παγκόσμια παρουσίαση του στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης 2015, το Honda Project 2&4 με κινητήρα RC213V παρουσιάζεται μαζί με άλλες καινοτόμες λύσεις μετακίνησης, όπως τα πρωτότυπα WANDER WALKER και WANDER STAND. Την ευρεία γκάμα μοντέλων διέπει το παγκόσμιο σλόγκαν της Honda – The Power of Dreams.

Clarity Fuel Cell

Το Clarity Fuel Cell είναι το παγκοσμίως πρώτο υδρογονοκίνητο sedan κυψελών καυσίμου παραγωγής με τη συστοιχία κυψελών καυσίμου και το σύστημα κίνησης κάτω από το καπό του. Ενσωματώνοντας την ανθρωποκεντρική, σχεδιαστική φιλοσοφία της Honda ‘man maximum, machine minimum’, αυτή η μοναδική διάταξη προσφέρει εξαιρετική ευρυχωρία για

πέντε άτομα. Το μέγεθος της συστοιχίας κυψελών καυσίμου και του συστήματος παραγωγής ενέργειας έχει μειωθεί κατά 33% συγκριτικά με το προηγούμενο υδρογονοκίνητο FCV της Honda, το FCX Clarity. Η εξέλιξη ενός συμπαγούς συστήματος κίνησης κυψελών καυσίμου για χρήση σε μία πλήρη γκάμα οχημάτων θα βοηθήσει στην ευρεία διάδοση των οχημάτων κυψελών καυσίμου.


Η συστοιχία κυψελών καυσίμου – αν και πιο συμπαγής - παράγει υψηλότερη ισχύ με μέγιστη απόδοση κυψελών καυσίμου πάνω από 100 kW και πυκνότητα ισχύος 3,1 kW/L. Αξιοποιώντας την υψηλή απόδοση της κυψέλης καυσίμου και την υποστήριξη της μπαταρίας ιόντων λιθίου, ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 130kW (177 PS), προσφέροντας κορυφαία επιτάχυνση, ενώ επιταχύνει ομαλά από στάση μέχρι την τελική ταχύτητα. Το Honda πετυχαίνει την καλύτερη στην κατηγορία αυτονομία, διανύοντας με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ πάνω από 700 km, με σύντομο χρόνο ανεφοδιασμού περίπου 3 λεπτών, προσφέροντας καθημερινή άνεση και πρακτικότητα παρόμοια με ενός παραδοσιακού ηλεκτρικού ή diesel οχήματος.

Το Clarity Fuel Cell θα κυκλοφορήσει στην Ιαπωνική αγορά από τις αρχές του 2016. Περισσότερες πληροφορίες για την παρουσία του Clarity Fuel Cell στην Ευρώπη θα ακολουθήσουν το 2016.